NUFF

Monday, January 11, 2010

Di hari sulung Semester 4

Morning yg pagi..faham tak maksud ayat ni,today is my first class for new semester. Pejam celik Pejam celik rupanye aku dah berada dalam tahun kedua di kolej ni. Tak sangka boleh bertahan belajar sampai tahap ni walaupun sebenarnya aku sendiri tak pernah jangka pun akan kekal.


Kawan dok bahan aku kata "macam tak percaya  kak nad turun awal" haha well kalau korang nak tahu ni azam barulah tak nak datang lewat lagi ke kelas. Kerana aku tahu biasanya aku lah paling lewat bersiap makanya berkorban sikit demi pencapaian yang lebih baik dan dalam usha memajukan diri sendiri. Cewah skema je kan ayat ni.



Macam biasa aku,hueda and niera akan duduk bertiga kat saf belakang la sebab macam segan nak duduk depan kira macam tak sesuai dengan ketinggian lah.Bukan aku. Tapi nierr\a dan hueda yang al-maklum tinngi cam galah.



My Financial Management Lecturer Madam Siti Pazila


Ok first clas today ialah financial management. Tenaga Pengajarnya pula sama macam kitaorang time semester satu dulu subjek Introduction To Business. Hope best lagi lah dia ajar macam dulu.Tadi  tak belajar pun sebabnya module tak siap fotostat lagi.So kami dengan senang hati berborak sementara madam suruh kitatorang tulis apa expectation kitaorang terhadap dia dan subjek ni. Aku pun ghairah je menulis idea yang bermain di dalam otak.


Habis kelas awal la and then macam biasa bungkus sarapan untuk makan di hostel. The next kelas ialah financial accounting. Dengar2 orang berkhabar angin mengatakan this is a "killer subject" for semester  empat . Aku sedikit cuak .




Gelagat Rakan-rakan Di Hari Sulung 



Syafiqa membelek kasut baru agaknya



 shahidah tekun menulis expectation in financial management



Yusof dan Farid yang control macho


Mira & Huda dah dapat title COPA semester 3 pun tak puas lagi.



Masing-masing sibuk berbincang agaknya.



Tak Kan Hari pertama dah mengantuk kot azim



Farid pun mengantuk sementara Wawa maintain fokus



Huda dan Nira merenung ke arah cafe,lapar agaknya.



Apalah yang kelakar sangat ye Itcha.



Munir dan Fara khusyuk mendengar gosip semasa



Huda mula berasa bosan



Nira tekun mendengar,padahal control ayu time aku tangkap gambar dia.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...