NUFF

Tuesday, January 26, 2010

Gilalah 16 jam Doh

16 JAM OK.
I REPEAT 16 JAM
Ni ialah anggaran masa yang aku terpaksa lalui esok kerana pertandingan PSN. sure sakit badan dan penat nanti. Aku dah dapat bayangkan based on pengalaman semester lepas dimana costing buat lawatan dekat kedah. Pengalaman yang tak berapa nak indah.

Benda yang tak aku tak suka akan perjalanan dan pertandingan ni ialah

  1. aku jadi bidan terjun,last minute dipanggil untuk ganti orang
  2. aku terpaksa tinggalkan kelas untuk 3 hari,sure ketinggalan banyak pelajaran
  3. aku kena pergi consultation untuk cover balik kelas aku tak pergi
  4. aku terlepas nak ambil kuiz pertama financial management
  5. aku terpaksa hafal dan faham tentang rekacipta yang kena present untuk pertandingan dan ia macam ala2 sains dan aku jadi pengurus kewangan (aku tak suka sains dan math la)
  6. aku kena kemas baju dan beg
  7. aku mesti tak cukup rehat dan akan sakit badan
  8. aku punya duit mesti habis beli macam2 nanti
  9. aku kena tinggalkan katil dan bilik aku yang tersayang
  10. Dan yang paling penting aku tak dapat online 5 hari ok! (aku hantu online)
aku mesti rindu katil kat hostel aku punya la. : (

Dua benda yang aku suka iaitu dapat naik bas baru kolej dan pergi melawat tempat orang serta dapat pengalaman. : )

Nasib lah dah dapat juga bas sendiri tak perlu sewa bas Maraliner lagi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...