NUFF

Sunday, January 17, 2010

Dah dapt HIDAYAH ke

Mandi dah semua dah,makan mee goreng segera 108 2 bungkus
Bluuuupppprrrr....Kenyang sudah perutku

Mane tak lapar seharian aku tidur saja kerjanya kerana tidak tahu mahu berbuat apa

Maka memang kena hadap la akibatbatnyakan aku sudah menjangka,aku tak kan dapat tidur


Turun bilik dua buah hati yang sedang melayan fikiran masing2 lalu hadir aku si pengacau minda barulah lengkap kan segala ceritanya.Kami tertawa terbahak2 melihat rancangan "Spontan" yang di download si Hueda. Tal pernah tengok so macam jakun sikit. Best juga lah .LAYAN.


Ini semua cerita malam ahad kelmarin sekarang aku berada dalam ahad tengahari. Aku jadi mayat hidup. Aku tak Tidur langsung. Gila ke aku ni. Aku melayan cerita jepun yang sememangnya comel dan menghiburkan.Aku suka.


Kenapa HIDAYAH as tajuk ni ?

Aku keliru dan selalu memikirkan perihal agama. Berbelah bagi. Macam mana nak mula .Rasa ingin tahu semakin mendalam. 


Entah lah

Aku jumpa artikel ni kat zaharuddin.net penulisan dia best. Aku suka. Aku nak share ni.


Kesilapan Wanita Dalam Menutup Aurat :



  1. Aurat itu adalah memakai tudung sahaja.
  2. Bertudung tetapi ber‘T-Shirt' berlengan pendek.
  3. Bertudung tetapi baju kebarungnya terbelah kainnya.
  4. Bertudung tetapi bajunya sendat, sempit dan nipis lalu memaparkan bentuk kawasan-kawasan mudah ‘menggoda'.
  5. Bertudung tetapi amat longgar dan menayangkan jambul dan hujung rambutnya.
  6. Bertudung tetapi hanya memakainya di pejabat sahaja. Tidak di sekitar rumah, pasaraya dan sebagainya.
  7. Bertudung tetapi tudungnya dilempar ke belakang leher, maka terdedahlah dadanya dari ditutupi kain tudung.
  8. Bertudung tetapi dengan tudung yang amat nipis sehingga boleh diihat sanggul, leher, tengkuk dan dadanya.

                                  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...