NUFF

Friday, January 1, 2010

Saya Maal Hijrah, Aku New Year

Setelah umat islam  menyambut kehadiran si maal hijrah maka setelah beberapa hari kemudian datanglah si new year ( yang cemburu). Lihatlah sendiri betapa bezanya jumlah manusia yang menghargai kehadiran si maal hijrah berbanding si new year. Aku pun agak kecewa dengan penghargaan yang dierima si maal hijrah. Wah aku sudah mula berfikir akan dunia politik.la la la

Tapi bagi aku keduanya penting  tahun serta hijrah yang berlalu tetap kan memberi jutaan kenangan pahit dan manisnya sepanjang aku melalui hidup ni. Maka serusnya perjalanan aku akan bermula lagi bersama dengan azam, harapan, penyesalan kepada perkara negatif seterusnya cabaran yang bagaimanakah..aku pun x tahu lagi.

Maal hijrah dan new year akan memberi satu lagi pertambahan umurku dan ye...aku sudah semakin dewasa. : )

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...