NUFF

Wednesday, January 13, 2010

Kicap Manis Fully Cream


Cap cap cap Aku hantu kicap, Cap cap cap Jenama Adabi. Pernah tak korang jumpa kicap adabi ni kat semenanjung,puas aku cari dan hasilnya adalah negatif belaka. Nak kata sedap,tak lah sangat sedap lagi kicap cap kipas udang kot.

Aku suka kicap ni sebab senang nak tebuk dan buka,tak macam kipas udang yang masih mengekalkan tradisi guna ceper besi as a penutup botol. Mana nak cari pembuka dia if dah balik hostel so macam tak fleksibel la.

Mesti korang kata eleh kicap pun nak cerita ke? Bukan apa saja nak share kan maklumat yang tak seberapa ni.Tapi aku bukan nya jual kicap ni. So jangan gatal nak tanya macam mana nak order (ceh macam ada je oranag nak beli).Tapi aku secara tidak lagsung tolong promosi kicap ni.

Apalah erti deria rasa makanku tanpa kicap.Maka nanti cubalah rasa bagi yang tak menggemari kicap,mana tahu kot2 jatuh cinta kan .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...