NUFF

Sunday, April 25, 2010

GRANDIS YANG MENYENTAP JIWA

For the last assignment untuk semester ni ialah untuk subjek financial management. Benda yang aku dan rakan-rakan kena buat kali ni ialah broshure (macam mana nak eja?) untuk kereta. Kira macam kita orang kena promote kereta baru atau lama tapi dengan design dan krativiti sendiri untuk memancing markah assignment yang bernilai 10 % cewah macam nak mancing ikan  pula.

Aku memilih jenama Mitsubishi Grandis. Aku memang minat kepada kenderaan pacuan 4 roda (memang 4 roda takkan 6 pula) jenis MPV. Aku suka kereta yang besar sebab dapat angkut banyak orang dan  isi banyak barang disamping sesuai dengan orang berbadan besar macam aku ni.Hehe

 Bertuah kalau lawa macam model ni.

Oleh kerana assignment terakhir maka ada sedikit kelainan yang aku buat bersama rakan-rakan yang lain iaitu buat ramai-ramai di depan TV dekat ruang menonton hostel. Kitaorang jadikan macam rumah siap dengan angkut tilam dan bantal. Aku, Hueda dan Mira siap tidur depan TV. Baru rasa nikmat tidur malam tanpa berpeluh. Sangat sejuk dan selesa tidur di situ tapi satu je yang tidak best. Nyamuk bedal kitaorang punya darah. Gatal la kau gigit aku nyamuk. Tahu tak?

Ni lah gambar model kerata Mitsubishi Grandis tu.Tidak pernah nampak lagi orang pakai dekat Malaysia ni. Lawalah kereta ni. Anda patut memcuba untuk membelinya.Harga RM 164,980.00 berpatutan. (kau ingat murah ke 100k nadia oi?) : )

3 comments:

BILLIONAIRE TALK said...

ok sweetie
thanks

Sang Gabriel said...

grandiz dh byk dh org malaya pki...tp ramai yang komen, ruang boot tidak sebesar dan seluas yang diharapkan, tidak setaraf dgn level MPV...xbyk space,xbyk barg leh ankut

BILLIONAIRE TALK said...

owh ye ke x pernah terserempak pulak nmpk sgt aku jakun haha tgok pic mcm besar je ruang nye kn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...