NUFF

Tuesday, October 19, 2010

TELUR-TELUR COMEL

Aku tak boleh tidur. Jadinya aku pun duduk saje2 depan komputer riba,lepas itu muat turun gambar-gambar telur comel ni.Mimik-mimik yang dilukis dekat telur-telur ni macam rupa akulah dalam pelbagai situasi. hahaha Paling ketara ialah mimik keseluruhan gambar-gambar telur ni, macam aku yang tak suka senyum,muka serius macam nak makan orang walaupun sesungguhnya aku tak pernah makan orang,dan paling penting suka sangat sakat orang (bergurau senda ye kawan-kawan) aku memang kaki sakat dan boleh di anggap sebagai penyakat terunggul dikalangan kawan-kawan. hehehe : ) 

(macam inilah muka aku bila kacau kawan-kawan; tiada rasa bersalah langsung)

Tapi aku tak berniat nak menyakitkan hati kawan-kawan aku pun. Aku hanya suka-suka. Mungkin sebab aku tiada adik-beradik lain menyebabkan aku suka  menyakat hehe. Jahatnya aku. Umur dah tua, tapi perangai macam kanak-kanak ribena umur 6 tahun. Apapun kepada semua kawan-kawan, diharap anda semua dapat bersabarlah dengan perangai penyakat ini. Terima kasih. Mungkin aku kasar,tapi hati aku lembut dan tak pandai nak tunjuk kelembutan dan kasih sayang itu.

(macam inilah gaya bila aku manja-manja dengan kawan-kawan)


(macam inilah  mimik muka aku bila gelak,tersengih dan bengang)

(macam inilah muka aku cuak bila orang yang aku kacau nangis atau tercedera)

(macam inilah muka aku ketika prihatin atau nangis)

(macam nilah mimik muka aku dalam keadaan takut dan gelisah)

(macam inilah muka aku marah pada sesiapa yang kacau tak tentu pasal kawan-kawan aku)

Aku saja nak kaitkan telur ni dengan mimik muka aku. Hehe (tak ada kiatan langsungkan) Dan aku nak bagitahu aku sebenarnya suka makan telur tapi sudah semestinya bukan telur mentah. Dan aku pernah cuba sekali makan telur mentah bercampur madu dan lada hitam tak silap. Memang superblah aku cakap rasa dia. Rasa nak terkeluar balik. hehe Tapi aku tak akan makan lagi mentah-mentah. Itu dulu terpaksa makan sebab silat la. Huhuhu

p/s: makan telur tak boleh lebih 2 biji seminggu cikgu aku cakaplah. Sebabnya kolestrol dia tinggi.

18 comments:

L@g3nd@ buD@k N@k@L said...

hahaha...kreatif

::FAIZ FARISH:: said...

hahaha, cute

Dean Winchester said...

ye ke? bukan tak boleh lebih 2 biji sehari ke? haha... comey la telor2 ni haha

EYA said...

comel mcam syer kn kn kn hehe (perasan dh ni)

za petrelli said...

huhu..cute2

hana nabihah said...

cute serius doe :)

EYA said...

seni itu comel kn

Amyna said...

Hehehe kretip + somel sangat..

Myna tak pernah makan mentah2, separuh masak pernah la. makan letak kicap & lada.. sedappp!

Solihin Zubir said...

haha.. cute giler teloq2 tu..

Fuziani JSR said...

Suka dgn idea guna telur menggambarkan mimik muka...

Panglima Muda said...

pandai pilih telur.. diaman beli

NADDY EYA said...

MYNA-mmg sgt x sedap telur mentah tu! ntah cam ne la ya leh habiskn

solihin-mcm tuan blog ni kn haha(gler perasan)

fuziana-tq : )

panglima-biaselah dak2 zaman sekarang mmg bijok belaka

She's retarded said...

comelnya semua telur ni!

Cik Moon said...

haha..tomeiii sangat... (^___^)

shima said...

haha.yg last tuh kiut giler.muke marah betol.

ANATI SOKI said...

ahaha.. supercomel!

ASaDa RyutaRo said...

cool...

Tapak Kaki said...

amat comel...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...