NUFF

Saturday, October 9, 2010

10.10.10 KEPUNYAAN FINIEY

finiey & eiy bagai piang dibelah dua. : )

their ring. nice dear. love it. : )

invitation card. aku di tag di sini. tq fini invite me.

touch up lok. muka siyes da jak.

Maaf aku tidak dapat hadir pada hari bersejarah kau ye Finiey. Aku jauh ni di perantauan.he he Apa-apa pun aku tahu kau lah antara wanita yang paling bahagia saat ini kerana sudah pun jadi isteri orang. Nanti claim hadiah ye sayang. Aku tetap rasa terkilan tak dapat sama-sama hadir ke majlis perkahwinan kau. Aku rindu kau. Rindu semuanya. Mesti kawan-kawan lain ramai yang datang kan. Betapa cemburunya aku dengan kalian . Nanti mesti penuh dekat facebook tag sana sini. Saje jelah tu.

Ayu juga kau pakai tudung kan. Manis je. Lepas ni bolehlah buat anjakan paradigma sikit,hehe baru isteri solehah namanya. Anyway aku nak ucap tahniah. Semoga perkahwinan kau dan suami kekal hingga akhir. Amin
muka ngegeh. : ) hehe gurau jak tek

kacak cadar kitak yunk. :)

muka nebes time akad nikah.

SELAMAT PENGANTIN BARU 
TO
MY BESTFRIEND

FITRI NUR' AFINNIE ZAINUDIN
&
pasangannya
ABDUL RAHMAN SAPERI

8 comments:

DaRa MaNiskU said...

arghhh,kck gmbr finiey....
kmk pya juak xdpt atang..huhu kerjaan sih..

NADDY YAYA said...

ktk dekat bah pahal x dpt dtng ndah ngegeh ktk ya

DaRa MaNiskU said...

kmk keja lah..ni dpt..

NADDY YAYA said...

bz mengalahkan pm hehe

ASaDa RyutaRo said...

hohoho.. semoga kekal ke akhir hayat bersambung ke syurga =)

NADDY YAYA said...

amin. ktk bila gik?

Mr Noble said...

selamat pengantin baru to them :)

NADYA ABDULLAH said...

yup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...