NUFF

Sunday, February 14, 2010

You Rock Girl

First thing i want to thanks to all of you my girl. You all make my day okay. I love you all! Thanks to God too because send me a nice friends. Miera and Aisyah,im glad to meet you two again after most 7 year we did'nt meet. Right.Miss you you two so much.Shefa,yes i know you will find me darl.

Tiba-tiba aku tergerak hati untuk tidak home alone. So dengan drastiknya aku membuat keputusan untuk pergi ke Kota Tinggi after semalaman melepakkan diri di rumah Madam Su and of course dekat my heaven (bilik).Pagi itu aku dengan ghairah mahu memasak setelah hampir sebulan merehatkan jari-jemari kasar ini.Nah sekali masak dekat tiga jenis makanan yang aku sendiri tidak mampu mahu habiskan.

Oleh kerana banyak sangat makan so hari ini perut aku rasa sangat senak dan aku rasa tidak selesa denagn perut yang membuncit(padan muka aku)terpaksa aku buka butang seluar sebab rasa macam sesak nafas. Sumpah.

To Byezura,sorry tidak dapat pergi ke Mersing sebab tersangatlah jauh dan aku kesuntukkan masa. I only get until this monday for the holiday. Plan banyak tidak menjadi. Benci.Aku memang mahu dan tersangatlah miss you dear. Really miss. : ( kenapalah cuti mid term kita tidak sama.

Thanks to QaQa (my pepiak) who drop me dekat bus stand Bandar Penawar naik kereta comel. Aku suka sangat if warna kenderaan putih. Macam kereta mama. QaQa macam tahu-tahu saja aku ada dekat hostel. Selamat bercuti ke Port Dickson.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...