NUFF

Wednesday, February 10, 2010

Mula SAD lepas itu HAPPY

Kuiz ke 2 Financial Management agak susah,dan aku tidak menjawab pun soalan 1. Madam bagi 45 minit sahaja untuk menjawab (rasa nak nangis) Aku memang dah tak power bab-bab mengira ni. Dan sangat tidak minat. Otak rasa macam tersumbat tengok angka-angka. Tiada daya penarik langsung seyh


View Image

Tapi pagi itu juga aku mendapat SMS yang menggembirakan .Berbunyi begini..

CONGRATS! U R ON ENGLISH CARNIVAL TEAM : ) C U TONITE 9PM @ MAIN HALL

This message i receive from Miss Nurul.Thanks kerana bagi kepercayaan untuk mewakili kolej lagi bagi tahun ini. Lagu Two Is Better Than One bagi tuah la agaknya (ceh,sebenarnya dah kering idea time audition tu). To Anis, Kak Nad dapat masuk. Happy sekejap.

Test kedua akan menyusul malam nanti, test business english apa yang ditanya ialah minute of meeting. Bosan tajuk ni walaupun simple saja sebenarnya. I will try my best. Lama tak mengarang maka otak sudah tersejat.Yang pasti habis test terus kena pergi hall untuk latihan. (arrgghhhh,baru nak tidur awal)

Kempen derma darah yang berlangsung pula aku just pandang sepi. tahun lepas macam berkobar nak menderma tapi keadaan tak mengizinkan time tu (sakit orang perepmpuan ) tapi bila dah tiada aral yang melintang aku pula yang tak nak. Mood tak berapa elok minggu ni. Otak tersumbat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...