NUFF

Thursday, July 15, 2010

S.E.N.A.M.A.N MUDAH


Hanya amik masa 7 minit untuk buat
senaman ringan ini..ikut la arahan ni betul2...

ni ala taichi sikit la...
sebagai intro dan warming up..

tiru la macam ni...
untuk melegakan bahu dan leher..

wa..wa.. aaa

gerak kekanan kemudian ke kiri..

gerak ke kiri kemudian ke kanan

ikut je ler... jangan terpusing kepala udah la..

tepuk kuat kuat kat dahi..
ni untuk hilang mengantuk..

dah tu buat gerakan tangan dan badan...
buat macam happy aje..

kemudian goyang2 kaki dan badan sikit...
buat macam takde masaalah...

buat secara aggresive  pula...
jangan peduli apa orang lain kata..

hilangkan semua stress..
pusingkan kepala...

tengok muka kat cermin
sambil goyang2.. lawa tak...

akhir sekali


SELAMAT MENCUBA.... =)

3 comments:

Tapak Kaki said...

haha.. kelakar habis aku tengok menda alah tu dok gerak-gerak.. sekali tengok macam gaya sin chan je.. best siot tiru gaya ni.. yeah!

Naddy Yaya said...

tapak kaki: haha bukan awok je tergelak yaya nie hah dah berguling2 dah

Tapak Kaki said...

aku paling suka gaya yang 2nd tu.. sebab aku selalu buat.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...